Szigetszentmiklós

Close this search box.
Akadálymentes elérés

Telephely látogatások

„Korunk egyik legnehezebben kezelhető problémája a környezetünket esztétikailag deformáló és kellemetlenül érintő hulladékok kezelése. Ahhoz, hogy a hangzatos és méltán népszerű jelmondat „Think global, act local”, azaz „Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan” a legtöbb ember számára rutinszerűen elsajátítható lehessen, a legnagyobb szerepet a most felnövő generáció tölti be. A környezettudatos magatartásra nevelést nem lehet elég korán kezdeni, ezért az ARIES Kft. az intézményeknek lehetőséget biztosít a telephelyén történő látogatásra. Így a legkisebb korosztálytól kezdődően a résztvevők megfigyelhetik a telephelyre beérkező hulladékok útját, érzékelhetik a háztartásokban keletkező hulladék hatalmas mennyiségét és tovább kezelési lehetőségeit. A telephely látogatói szakszerű tájékoztatásban részesülnek és a látogatás végének az egyik legnépszerűbb pontja, amikor a csoportról a mérlegjegy elkészül.

Bíró Lajos Általános Iskola látogatása 2011

Az ARIES Kft. továbbra is szívesen várja azon kedves óvodás és iskolás csoportos látogatóit, akik érdeklődnek a hulladékkezelés és ezáltal környezetünk védelme iránt.

A telephely látogatáshoz minden esetben időpont egyeztetés szükségeltetik.

Napsugár Óvoda látogatása 2011

KÖRNYEZETTUDATOS SZEMLÉLETFORMÁLÁS

A környezetvédelmet kiemelt fontosságú feladatként kezeli cégünk. Célunk, hogy a környezettudatos magatartás széles körben történő elterjedését segítsük a szolgáltatási területünkhöz tartozó településeken, melyhez az alábbiakat tettük és tesszük folyamatosan: A szolgáltatási területünkhöz tartozó önkormányzatok, cégünk és az ÖKO-Pannon Kft. megállapodást kötött arra vonatkozóan, hogy a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítésére együttműködik. Az együttműködés során évente egyszer oktató napot szervezünk az óvónők és a pedagógusok részére. Az oktató napon a szelektív hulladékgyűjtés aktuális állapotáról és annak fejlesztéséről tartunk egyeztetést, ahol szívesen vesszük az ötleteket, javaslatokat. Az óvodákban évente mesejáték előadás során ismertetik a színészek a gyerekekkel a szelektív hulladékgyűjtés menetét, kiemelt szerepét. Az iskolák, óvodák minden évben igény szerinti mennyiségben kifestő könyveket, mesekönyveket és különböző, a szelektív hulladékgyűjtés megismerését segítő kiadványokat kapnak ajándékba.

Évről-évre nagy örömmel fogadják és használják ezeket az anyagokat mind az iskolások, mind a kis óvodások. Az elmúlt években saját szerkesztésű tájékoztató anyagokkal (pl. Hulladék Híradó, Szelektív Info) is elláttuk ügyfeleinket annak érdekében, hogy a hasznos információk és a szolgáltatással kapcsolatos változások évközben, folyamatosan eljussanak hozzájuk. Cégünk saját kiadású újsággal is rendelkezik, melynek címe KÖZ- Szolgálat. Ebben a lapban a hulladékkezeléssel kapcsolatos tájékoztatások mellett a cég további szolgáltatásait érintő információk (Távfűtés, Városgondozási feladatok) is helyet kapnak. Cégünk a telephelyén telepített kommunális hulladék átrakó-állomás üzemeltetésének kezdete óta felkínálja a lakosságnak a telephely látogatását, melyet a szelektív hulladékgyűjtés bevezetésével egy időben az oktatási intézmények felé folyamatosan hirdetünk. A látogatások alkalmával szakmai útmutatót és betekintést nyújtunk a kommunális, illetve a szelektív hulladék útjáról, azok kezelési technológiájáról.

Ezúton is felhívjuk honlapunk látogatóinak szíves figyelmét arra, hogy előre egyeztetett időpontban várjuk Önöket egy kis telephelyi kirándulásra. A szelektív hulladék mennyiségünk növelésének érdekében folyamatosan bővíti cégünk a díjmenetes elhelyezési lehetőséget. A szelektív gyűjtőszigeteken induláskor a papír, műanyag, fehér üveg és vegyes üveg frakciók voltak gyűjthetők. Időközben az üvegek keveredése miatt a fehér üveg edényzetet átcímkéztük fém alumínium hulladékosra, a zöld színes üveges konténer pedig vegyes üveges lett. A fém hulladék elhelyezhetősége mellett, bővítettük a telephelyünkön díjmentesen fogadható anyagokat az elektromos és a használt autógumi hulladékokkal. Később igény merült fel a lakosság részéről az éves egyszeri házhoz menő gyűjtés mellett a zöldhulladék év közbeni díjmentes elhelyezhetőségére is. A lakossági kérések teljesítését kiemelten kezeli cégünk, így megszerveztük, hogy havonta egyszer minden hónap utolsó pénteki napján, a délutáni órákban (14:00-18:00) díjmentesen elhelyezhető legyen a zöldhulladék. A szolgáltatási területünkhöz tartozó településeinken kihelyezett gyűjtéssel minden ügyfelünknek biztosítjuk ezt a lehetőséget. A karácsonyi ünnepek után minden háztartásban problémát jelent a karácsonyfa elszállíttatása.

Cégünk a családi házas övezetben házhoz menő gyűjtéssel, a társasházaknál gyűjtőpontos gyűjtéssel január elejétől folyamatosan, díjmentesen elszállítja a fenyőfákat. Természetesen a begyűjtött fenyőfákat épp úgy, mint az év közbeni zöldhulladékot újra hasznosítás céljából a tököli komposztálóba juttatjuk el. A házhoz menő zsákos szelektív hulladékgyűjtést minden második héten végzi cégünk. A szállítási heteket a tájékoztató kiadványainkban meghirdetjük ügyfeleink felé. Az utóbbi három évben a szélesebb körű és biztos tájékoztatás érdekében évvégén, a szolgáltatási számlával egy időben, egy naptárt adunk át ajándékba partnereinknek, a szelektív PET hulladékgyűjtő hetek kiemelt megjelölésével. Örömmel vettük a naptárra vonatkozó pozitív visszajelzéseket a lakosság részéről.

A környezetünk védelméért alakult civil szervezetekkel való együttműködést nagyon fontosnak tarjuk. Évről-évre támogatjuk akcióikat, melyek környezetünk tisztaságára irányulnak. A legutóbbi rendezvény egy frissen alakult civil szervezet részéről, egy hétvégi szombati napon rendezett Családi Nap volt. A rendezvényen a sport, az egészség, és a közbiztonság mellett kiemelt szerepet kapott a környezetvédelem. Meghívásunkra a környezetvédelmi sátorban hulladékhasznosító partnerünk az FE-Group Invest Zrt. kollégái tartottak játékos foglalkozást a szelektív hulladékgyűjtésről. Cégünk a legújabb több funkciós, speciális hulladékgyűjtő célgép kiállításával nagy örömöt szerzett a gyerekeknek. Ők nem csak megtekinthették, hanem felmászhattak a vezetőfülkébe, felállhattak a fellépő lépcsőre és ezt nagy lelkesedéssel meg is tették.