Főoldal » Városgondozás » Tevékenységek » Intézmények- és egyéb ingatlan felújítások
ÖNKORMÁNYZATI INTÉZMÉNYEK / INGATLANOK FELÚJÍTÁSA
Telefonmellék: 108
Ennek a tevékenységnek a keretében az önkormányzati intézmények és ingatlanok rendszeres időközi műszaki állapotfelmérése, pályáztatás előkészítése, lefolytatása és a kivitelezés koordinálása történik.
Az „intézményi - ingatlan felújítások” előkészítési munkák sorozatából áll. A gazdasági bizottsági ülésekre benyújtott anyagok előkészítéséhez műszaki és pénzügyi adatokat szolgáltatunk az Önkormányzat Városgazdálkodási osztályának. A Képviselő-testület jóváhagyása után a költségvetésben meghatározott pénzügyi feltételek ismeretében a közbeszerzési eljárás lefolytatása. A nyertes pályázóval a kiírásban ismertetett paraméterekkel kötünk szerződést. Az érintett intézmények vezetőivel egyeztetjük a kivitelezés időpontját, hogy ne legyen fennakadás. A bontási munkák közben felmerülő váratlan szerkezeti megoldások, feltételezettnél rosszabb állag, a felmérés és a kivitelezés között eltelt idő alatt bekövetkezett állapotromlás miatti problémák rugalmas megoldása, az önkormányzat dolgozóival és a kivitelezővel történő egyeztetés szintén a mi feladatunk.
A visszajelzésekből ítélve az intézmények dolgozói teljes mértékben átlátják a koncepciót, amely szerint a felújítási munkák kiválasztásra kerülnek, és örömmel fogadják azok megvalósulását.
Kezelésre átadott ingatlanok felújítása: